Behoud TTApp!

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Petitie ingediend bij de NTTB

2022-03-02 18:02:16

Beste allemaal,

Begin vorige week heb ik de petitie, inmiddels ruim 450 keer ondertekend, naar de NTTB gestuurd. Zojuist ontving ik een reactie van de NTTB dat ze eind maart met een inhoudelijke reactie komen. Ik hou jullie op de hoogte!

met vriendelijke groet,

Harald Paterek

Harald Paterek, Almere United

We gaan als een speer!

2022-02-02 16:45:17

Binnen 24 uur hebben we al bijna 250 handtekeningen verzameld. Bedankt Hiervoor! Aarzel niet om deze petitie te delen onder je clubgenoten en andere tafeltennissers. Het zou mooi zijn als we over een paar weken 1000 of misschien wel 2000 handtekeningen bij de NTTB kunnen aanbieden. Een dergelijk signaal kan niet genegeerd worden!

Harald Paterek, Almere United

Deel deze petitie

Help deze petitie om meer handtekeningen te krijgen.

Hoe een petitie promoten?

• Deel de petitie op uw Facebook-muur en in groepen die verband houden met het onderwerp van uw petitie.
  • Neem contact op met uw vrienden
    1. Schrijf een bericht waarin u uitlegt waarom u deze petitie hebt ondertekend, aangezien mensen eerder geneigd zijn om te ondertekenen als ze begrijpen hoe belangrijk dit onderwerp is.
    2. Kopieer en plak het webadres van de petitie in uw bericht.
    3. Stuur het bericht via e-mail, sms, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram en LinkedIn.