Wij zijn tegen de plannen van het COA voor AZC Budel 2.0!!!!

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Slachtoffers gezocht overlast intimidatie azc'ers

2021-01-15 22:58:44

Beste mensen,

We zoeken ,,slachtoffers" van overlast of intimidatie door de criminele vluchtelingen. Of mensen die willen vertellen waarom ze zich niet meer veilig voelen, wat hun vervelende ervaring is. Durf je dit te vertellen op beeld voor de landelijke tv? Om mee te helpen het probleem duidelijk te maken? Meld je dan direct, de opnames vinden al op korte termijn plaats! Reageer op deze mededeling of mail ons: buulenmares@gmail.com!

Maak jij cranendonck samen met ons veilig?

Handtekeningen verzamelen aub!

2021-01-11 19:15:20

Vandaag is er weer een incident naar buiten gekomen dat gisteren heeft plaats gevonden in Maarheeze waarbij asielzoekers veel overlast hebben veroorzaakt en intimiderend gedrag hebben vertoond. Zie de buurtpreventie cranendonck facebookpagina of https://cranendonck24.nl/home/artikel/70120/Asielzoekers-trekken-broek-omlaag-en-zorgen-voor-overlast-op-oprit-in-Maarheeze

Woensdag zitten wij als initiatiefnemers van deze petitie met de Burgemeester, wethouders en raadsleden om tafel om de situatie te bespreken en een plan van aanpak te maken. Ondertussen zijn we de lakse houding van de overheid helemaal spuugzat, en dat de politie gisteren niet direct naar het incident is toegereden is voor ons de druppel. We zijn er klaar mee, en zijn van plan een heel andere weg in te slaan. Lang genoeg geprobeerd om het op de nette manier op te lossen maar schijnbaar zijn ze niet van plan naar ons te luisteren en de kansen aan te grijpen die we hen geven. Moeten we dan maar het heft in eigen hand nemen?

De petitie heeft even wat minder aandacht gekregen door enorme drukte maar hier gaan wij komende week weer volop mee aan de slag! Wat kunnen jullie voorlopig voor ons doen? Zoveel mogelijk handtekeningen verzamelen! Deel onze petitie en probeer iedereen (vrienden, familie, buurtgenoten, kennissen) de petitie te laten tekenen! We zouden het op prijs stellen als mensen langs de deuren gaan om mensen de petitie te laten tekenen en roepen iedereen op de link via social media en mail te verspreiden.

Zorg ervoor dat elk gezinslid / elke persoon een aparte handtekening plaatst aub! Heeft u al getekend voor meerdere personen? Zet dan alsnog per persoon een handtekening, onder elke naam kan 1 keer getekent worden dus doe dat aub ook!

Maak iedereen ervan bewust dat elke handtekening ongelofelijk belangrijk is en NU het verschil kan maken!

Help mensen die geen internet hebben door ook voor hen een handtekening te plaatsen met de betreffende naam! Dat mag ook anoniem! U kunt per naam 1x ondertekenen, dus doe dat aub ook!

We rekenen op jullie steun om de 2500 te behalen, samen met én samen vóór elkaar voor een veilige leefomgeving!

Buul en Mares

Belangrijk: plannen coa terug naar tekentafel maar nog geen gelopen race!

2020-12-03 18:23:39

Beste ondertekenaars,

Allemaal super bedankt voor jullie steun, zonder jullie ondertekening zouden we nooit zo sterk staan!

Dankzij jullie steun liggen de plannen van COA voorlopig in de ijskast, de commissie heeft unaniem besloten het bestemmingsplan vooralsnog niet aan te passen en wil eerst zien dat de overlast verminderd en vervolgens de touwtjes in handen houden over een eventuele voortgang / termijnverlenging. Het plan wordt dus niet doorgeschoven naar de raadsvergadering maar terug gestuurd naar de tekentafel. Dat is een voorzichtig mooi resultaat!

Maar het COA komt terug, en zal opnieuw een plan indienen bij de raadscommissie. Wij willen ook dan sterk staan, om actie af te dwingen en de gemeenteraadsleden te overtuigen niet akkoord te gaan met de plannen. Over een verlenging danwel uitbreiding kan sowieso nog geen sprake zijn zolang de huidige termijn nog niet om is, en inwoners nog overlast ervaren!

Om sterk te staan in onze strijd hebben we minimaal 2500 maar het liefst 3000 handtekeningen nodig! We zijn er dus nog lang niet, we roepen jullie dan ook op het volgende te doen:

1) Zorg dat voor elk gezinslid / elke persoon een aparte handtekening wordt geplaatst! Heeft u al getekend voor meerdere personen? Zet dan alsnog per persoon een handtekening, onder elke naam kan 1 keer getekent worden dus doe dat aub ook!

2) Deel deze petitie zo breed mogelijk met vrienden, familie, collega's en kennissen en maak hen bewust dat elke handtekening ongelofelijk belangrijk is en NU het verschil kan maken!

3) Help mensen die geen internet hebben door ook voor hen een handtekening te plaatsen met de betreffende naam! Zorg ervoor dat ze weten dat deze petitie heel belangrijk is en vraag hen hun stem te laten horen, dat mag ook anoniem! U kunt per naam 1x ondertekenen, dus doe dat aub ook!

Deel deze petitie

Help deze petitie om meer handtekeningen te krijgen.

Hoe een petitie promoten?

• Deel de petitie op uw Facebook-muur en in groepen die verband houden met het onderwerp van uw petitie.
  • Neem contact op met uw vrienden
    1. Schrijf een bericht waarin u uitlegt waarom u deze petitie hebt ondertekend, aangezien mensen eerder geneigd zijn om te ondertekenen als ze begrijpen hoe belangrijk dit onderwerp is.
    2. Kopieer en plak het webadres van de petitie in uw bericht.
    3. Stuur het bericht via e-mail, sms, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram en LinkedIn.