Herstructurering Angulariusplein Naaldwijk

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Update 1 Angulariusplein

2021-02-06 14:09:03

Beste buurtbewoners,

Het is inmiddels alweer een tijdje geleden dat ik jullie de petitie heb gestuurd betreffende het voorstel tot herstructurering van het Angulariusplein. Graag wil ik iedereen die getekend heeft bedanken voor jullie bijdrage in deze.

Inmiddels hebben de eerste contacten met de Gemeente Westland plaatsgevonden.

Als eerste heb ik een gesprek gehad met de betreffende wethouder om de zaak op de kaart te krijgen. Vervolgens heb ik een afspraak gehad met de coördinator ruimte, team civiel- en vastgoedbeheer met wie ik het plein in zijn huidige toestand heb doorgenomen. Hieruit zijn de volgende vervolgstappen gekomen:

- de gemeente gaat een concept ontwerp maken welke als startpunt kan dienen

- dit ontwerp wordt met ons bewoners besproken

- het team welke belast is met het beheer van speeltuinen gaat afstemmen m.b.t. de ingeleverde foto’s (zwerfaval en vernielingen) en de gemelde overlast uit de petitie

- de ontwerper heeft het maken van een ontwerp in zijn programmering opgenomen, gezien zijn huidige werkplanning wordt verwacht dat hij begin maart een conceptontwerp heeft

- vanuit de ontwerpfase werken we gezamenlijk naar een definitief ontwerp

- dan volgt een raming van kosten waarna programmering met bijbehorende financiën tot uitvoering leidt

Wanneer er meer bekend is m.b.t. het eerste ontwerp stel ik jullie uiteraard weer op de hoogte.

Met vriendelijke groeten,

Jessica Boerlage

Deel deze petitie

Help deze petitie om meer handtekeningen te krijgen.

Hoe een petitie promoten?

• Deel de petitie op uw Facebook-muur en in groepen die verband houden met het onderwerp van uw petitie.
  • Neem contact op met uw vrienden
    1. Schrijf een bericht waarin u uitlegt waarom u deze petitie hebt ondertekend, aangezien mensen eerder geneigd zijn om te ondertekenen als ze begrijpen hoe belangrijk dit onderwerp is.
    2. Kopieer en plak het webadres van de petitie in uw bericht.
    3. Stuur het bericht via e-mail, sms, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram en LinkedIn.