Nodig Fleur uit op sollicitatiegesprek

Neem contact op met de schrijver van de petitie

De uitkomst....

2012-02-29 18:25:54
Beste Lezers

Even een update:
  • Gister heb ik aan het eind van de dag het verzoek ingediend om de handtekeningen persoonlijk te mogen overhandigen.
  • Vannochtend kreeg ik bericht terug dat het helaas niet mogelijk is om de petitie persoonlijk langs te brengen. Ze zullen er via de internetlink naar kijken.
  • Zodra de leidinggevende mij eventueel nog uit wilt nodigen voor een gesprek dan laten de medewerkers van P&O dat weten. Indien dit niet het geval is, houdt het voor deze vacature voor mij op.

Aangezien de werkdag inmiddels voorbij is, en ik geen bericht heb gekregen ga ik er eerlijk gezegd van uit dat ze een gescikte kandidaad gevonden hebben. Prettig voor de organisatie maar natuurlijk wat minder gunstig voor mij. Een lichte teleurstelling, dat wel, maar het gaat zoals het gaat. Ik heb in ieder geval veel plezier gehad in het bedenken en opzetten van mijn actieplan en daarna met alle lieve en leuke reacties.

Ik wil iedereen die gereageerd heeft bij deze heel erg bedanken.

Hartelijke Groeten,

Fleur

p.s. Mocht ik toch nog iets horen van de organsatie waar ik gesolliciteerd heb dan laat ik het jullie weten. Ik hou de petitie daarom nog even een weekje online.

Anne Fleur V.

Deel deze petitie

Help deze petitie om meer handtekeningen te krijgen.

Hoe een petitie promoten?

• Deel de petitie op uw Facebook-muur en in groepen die verband houden met het onderwerp van uw petitie.
  • Neem contact op met uw vrienden
    1. Schrijf een bericht waarin u uitlegt waarom u deze petitie hebt ondertekend, aangezien mensen eerder geneigd zijn om te ondertekenen als ze begrijpen hoe belangrijk dit onderwerp is.
    2. Kopieer en plak het webadres van de petitie in uw bericht.
    3. Stuur het bericht via e-mail, sms, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram en LinkedIn.