Louwers moet blijven

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Waarom gaat louwers weg

2020-03-04 17:35:09

Louwers heeft te horen gekregen dat zijn contract niet wordt verlengd, waardoor hij genoodzaakt is afscheid te nemen van onze school in mei. Maar meneer Louwers heeft zo veel vooruitgang gemaakt in de twee jaar dat hij hier lesgeeft, dat wij vol vertrouwen ervanuit gaan dat dit alleen maar beter zal worden. Daarnaast stopt hij zoveel tijd, moeite en geduld in zijn leerlingen, en dat kun je niet zeggen van bepaalde andere docenten. Kortom, Louwers verdient beter. Hij wordt nota bene ontslagen door iemand die zelf niet geliefd is bij de leerlingen.

Stedelijk College Eindhoven

Deel deze petitie

Help deze petitie om meer handtekeningen te krijgen.

Hoe een petitie promoten?

• Deel de petitie op uw Facebook-muur en in groepen die verband houden met het onderwerp van uw petitie.
  • Neem contact op met uw vrienden
    1. Schrijf een bericht waarin u uitlegt waarom u deze petitie hebt ondertekend, aangezien mensen eerder geneigd zijn om te ondertekenen als ze begrijpen hoe belangrijk dit onderwerp is.
    2. Kopieer en plak het webadres van de petitie in uw bericht.
    3. Stuur het bericht via e-mail, sms, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram en LinkedIn.