Nee tegen de plannen voor de Westelijke Ontsluiting in Amersfoort

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Een historisch moment! Er zijn 2000 ondertekenaars van deze petitie! Dank daarvoor.

2016-09-14 12:13:11

Beste ondertekenaar van de petitie Nee tegen de plannen voor de Westelijke Ontsluiting in Amersfoort,

Het is ook een belangrijk moment, want de laatste fase van de politieke discussie hierover is aangebroken. Op dinsdag 20 september a.s. om 20.30 uur is in de Raadzaal van het Stadhuis in Amersfoort een zogenaamde Ronde. Hier bespreken de politici de Zienswijzenota en de laatste wijzigingen op het bestemmingsplan Westelijke Ontsluiting.

Zie voor de agenda http://amersfoort.notudoc.nl/cgi-bin/meeting.cgi/action=view/id=3350

Een mooi moment om alle handtekeningen aan te bieden! Wij roepen u op om massaal aanwezig te zijn bij de aanbieding. Wij willen de handtekeningen aanbieden aan de verantwoordelijke wethouder én de Gemeenteraad. U kunt ook zelf inspreken en uw bezwaren aan de Gemeenteraad laten horen. U kunt zich daarvoor aanmelden bij de Griffie: griffie@amersfoort.nl

De vergadering is openbaar en ook vanaf de tribunes te volgen. Een massale aanwezigheid zal indruk maken op de politiek.

Komt allen en zegt het voort!

P.S. Tot 20 september kan er nog getekend worden.

Actiegroep Groen West

Deel deze petitie

Help deze petitie om meer handtekeningen te krijgen.

Hoe een petitie promoten?

• Deel de petitie op uw Facebook-muur en in groepen die verband houden met het onderwerp van uw petitie.
  • Neem contact op met uw vrienden
    1. Schrijf een bericht waarin u uitlegt waarom u deze petitie hebt ondertekend, aangezien mensen eerder geneigd zijn om te ondertekenen als ze begrijpen hoe belangrijk dit onderwerp is.
    2. Kopieer en plak het webadres van de petitie in uw bericht.
    3. Stuur het bericht via e-mail, sms, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram en LinkedIn.