geen AZC in Geldermalsen

Neem contact op met de schrijver van de petitie

eindstand

2015-12-16 13:14:49

Goedemiddag,

Het totaal aan te bieden handtekeningen is 3225, een mooi resultaat. De meeste mensen hebben openbaar getekend, een aantal ook anoniem, helaas telt die deze niet mee maar ga dit vanavond wel bespreken.

Allemaal hartelijk dank voor het tekenen en we hopen vanavond op een goed resultaat!

goed nieuws!

2015-12-15 15:18:00

Hallo zojuist krijg ik het volgende mailtje binnen:

Geachte heer Honders,

Wij hebben u woensdag 16 december a.s. genoteerd als inspreker bij het raadsdebat over de mogelijke komst van een AZC in Geldermalsen.
Gelet op de vele aanmeldingen om in te spreken hebben wij ons echter genoodzaakt gezien de inspreektijd te beperken tot 3 minuten per persoon.
De handtekeningen kunt u tijdens de inspreektijd overhandigen.

Goed nieuws dus ik ga nu alles op papier zetten!

Fijne avond!

2015-12-15 14:37:36

Goedemiddag,

Helaas heb ik nog steeds niets gehoord van de gemeente. Ik heb zojuist een mail gestuurd naar de burgemeester, de griffier en alle raadsleden omdat ik/ wij de kans willen krijgen om deze aan te bieden. Ook heb ik diverse media al ingeschakeld mocht het niet lukken dan gaan we het via deze weg proberen.

2015-12-14 19:28:58

Goedenavond,

De huidige stand is 2938 handtekeningen, bijna 3000! Het kan altijd meer dus blijf vooral doorvertellen over deze petitie.

Ik heb mij t weekend aangemeld om woensdag aanwezig te zijn bij de raadsvergadering om mijn handtekeningen aan te bieden, ik heb hier nog geen antwoord op dus dat is afwachten, misschien durven ze niet. Krijg ik geen antwoord dan ga ik/we gewoon proberen deze handtekeningen aan te bieden!

Fijne avond allemaal!

2015-12-13 14:37:00

Goedemiddag,

Eventjes een update, we staan nu op 2235 handtekeningen het worden er steeds meer en meer. Top bezig, bedankt allemaal.

We hopen natuurlijk op veel meer!

nieuwe update

2015-12-12 09:26:22

Goedemorgen allemaal,

Hartelijk bedankt voor het tekenen van deze petitie, de teller is al over de 1000 een toprestultaat. Blijf vooral je familie, vrienden, kennissen etc vragen om ook te tekenen, hoe meer hoe beter! Ik heb mij aangemeld om as woensdag aanwezig te zijn bij de raadsvergadering om deze handtekeningen te overhandigen. Komen jullie ook allemaal dan om 20uur naar het gemeentehuis?

Groetjes,

dit gaat supersnel

2015-12-11 23:12:58

Al 500 handtekeningen in 1,5uur tijd. Goed bezig allemaal!

Deel deze petitie

Help deze petitie om meer handtekeningen te krijgen.

Hoe een petitie promoten?

• Deel de petitie op uw Facebook-muur en in groepen die verband houden met het onderwerp van uw petitie.
  • Neem contact op met uw vrienden
    1. Schrijf een bericht waarin u uitlegt waarom u deze petitie hebt ondertekend, aangezien mensen eerder geneigd zijn om te ondertekenen als ze begrijpen hoe belangrijk dit onderwerp is.
    2. Kopieer en plak het webadres van de petitie in uw bericht.
    3. Stuur het bericht via e-mail, sms, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram en LinkedIn.