Zwaardere straffen voor ontucht bij kinderen,verkrachting ,moord,psychische mishandeling .

Beste burgers

Via deze weg wil ik u steun vragen om de petitie te ondertekenen voor zwaardere strafmaatregelingen binnen in de deze artikel nummers:

Art 288 lid 3 ontvoering met als dood ter gevolg.

De strafmaatregeling staat nu 12 jr of een geldboete van de vijfde categorie.

Art 242 verkrachting

Strafmaatregeling 12 jr of geldboete cat 5.

Art 244 tm Art 250 vormen van ontucht bij kinderen

Hierin kan de Strafmaatregelingen niet hoog genoeg zijn in verband met dat de maatschappij dit ten alle tijden afkeurd.

Tevens verzoeken wij een aanvulling op Art 300.4 waarin psychische mishandeling in voortkomt om deze meer uitgebreid aan bod te laten komen, waardoor er strafvervolging tot stand kan komen. Waarom deze vorm van mishandeling kan uiteindelijk bij hoge vorm dood tot gevolg hebben of levenslange psychische behandeling.

Daarbij ook het verzoek deze zwaar te bestraffen.

Nu art 289 moord hierin staat 30 jr op.

Hierin ook het verzoek om deze wanneer het 100% een bewezen feit is deze te bestraffen met dezelfde straf als toedracht.

Tevens ook deze strafmaatregel mee te nemen binnen:

Art 242, art 288.3, art 300.4, art 244 tm 250 sr waarin dood ter gevolg is.

Hierin mag de strafmaatregelingen niet verschillend zijn als art 289.

Hierin ook het verzoek om bij toedracht van meerdere zeden artikelen in achtneming geen eerste misdrijf binnen deze artikelen deze uiteindelijk een zwaardere strafmaatregeling op te leggen, waardoor deze nooit meer een probleem voor de maatschappij word. Waarin de veiligheid wel voor ieder 100% gewaarborgd word.

Tevens ook een verzoek om een artikel tot stand te laten komen, waarin er meer gezorgd word voor de slachtoffers en naasten dan de dader die de artikelen uitvoerd.

Feit is word tijd dat in Nederland de gerechtigheid meer richting slachtoffers gelegd word dan dader.

Met vriendelijke groet

De maatschappij.

Door te ondertekenen, machtig ik Saskia deguelle om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.

Script executed with success this is not html: Array ( [type] => 2 [message] => Trying to access array offset on value of type null [file] => /home/petitions/public_html/sign_petition.php [line] => 31 )