Zorgbonus voor ALLE coronacrisis medewerkers GGDHN

Zorgbonus1.jpgDe Rijksoverheid heeft criteria opgesteld om inzichtelijk te maken welke zorgmedewerkers in aanmerking komen voor de zorgbonus.
GGDHN heeft deze criteria eigenhandig aangescherpt waardoor vele GGD medewerkers die maandenlang in de frontlinie hebben gestaan geen zorgbonus zullen ontvangen. Wij zijn het hier NIET mee eens! De zorgbonus is voor ALLE medewerkers binnen GGDHN die een bijdrage omtrent Covid-19 hebben geleverd zoals beschreven in de criteria van de RIjksoverheid.
Onderteken deze petitie als jij ook vindt dat er een herbeoordeling moet plaatsvinden volgens de criteria van de Rijksoverheid en dat iedereen die na herbeoordeling recht heeft op een zorgbonus deze ook toegekend moet krijgen.

Irene de Haas, Luciënne Slijkerman, Lia Hoebe, Tamara den Brok, Inez Ursem, Marjon Andela, Sandra Commandeur, Maaike Heijnen, Ankie Veldhuis, Sasja Laan en Micha de Groot    Neem contact op met de schrijver van de petitie

Door te ondertekenen geef ik Irene de Haas, Luciënne Slijkerman, Lia Hoebe, Tamara den Brok, Inez Ursem, Marjon Andela, Sandra Commandeur, Maaike Heijnen, Ankie Veldhuis, Sasja Laan en Micha de Groot toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.