Zet chemo’s niet stop!!!

Ik heb (zoals vele anderen) borstkanker, ik ben gevaccineerd, ik WIL leven, ik WIL mijn kinderen zien opgroeien. Dus ik WIL doorgaan met mijn chemo’s maar dat MAG zometeen misschien niet meer als de zorg verder wordt afgeschaald? Dat is geen vrije keus, het wordt mij opgelegd. Maar de ongevaccineerden mogen wel zelf kiezen en mij en alle anderen die hetzelfde lot treffen het recht op chemo ontnemen? ONEERLIJK

Volgens het college van de rechten van de mens heeft iedereen in Nederland het recht op de hoogst mogelijke standaard van gezondheid. De overheid mag mensen geen noodzakelijke gezondheidszorg onthouden en niet discrimineren in de toegang tot de gezondheidszorg.

Onderteken deze petitie zodat we het kabinet opnieuw naar dit vraagstuk dwingen te kijken om een rechtvaardige keuze te maken!!

Door te ondertekenen, machtig ik Monique Zwiep om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.