WIJKAGENT STEVEN DE GROOT TERUG IN ONZE WIJKEN VAN OVERTOOM EN OMGEVING

Jullie kennen wijkagent Steven vast wel van het programma van Ajouad en de Top 600. Met zijn bijzonder manier van aanpak stimuleert hij jongeren van diverse etnische afkomsten positief te participeren met onze samenleving. Hij zorgt ervoor dat jongeren minder snel de fout ingaan en dankzij zijn manier van aanpak voorkomt Steven preventief criminaliteit in onze wijk. En door de goeie contact hebben jongeren ook de top kanten van de politie gezien. Dit zijn kwetsbare jongeren die absoluut niet geïsoleerd moeten worden van onze samenleving. En mede dankzij Steven zijn potentiële crimineeltjes ook geen crimineel meer. Sterker nog, omgetoverd tot nuttige burgers in onze maatschappij. En door wie? Dankzij onze wijkagent Steven de Groot.

Steven heeft plotseling verlof gekregen van het politie bureau Overtoomsesluis door een interne clash. En dit te maken hebben met zijn succesvolle manier van aanpak. Juist moet Steven bevordert worden om zijn werkzaamheden groter aan te pakken. Maar de manier hoe onze wijkagent, die dag en nacht zijn volk en land dient, op deze manier, zonder enige vorm van afscheid of reden(en) plotseling verlof krijgt. En dat vinden wij onterecht en daarom komen wij op voor hem. Als Amsterdamse jongeren uit West. Teken aub de petitie zodat wij Steven terug kunnen krijgen in onze wijk en dat zo een grove fout gecorrigeerd wordt door de betreffende afdeling van zijn leidinggevende.

En voor de duidelijkheid, Steven is een voorbeeld agent. Als alle agenten net als hem zouden zijn, zou er 0% haat zijn naar de politie toe. En juist zouden meer mensen het gezag van de politie makkelijker erkennen. En hij is de wijkagent in mijn leven geweest waardoor ik toch een keerpunt in mijn leven heb gemaakt en ben gestopt met mijn lachgashandel. Sterker nog, Steven heeft mij ook persoonlijk gestimuleerd om ook een anti lachgas campagne op te zetten. We want him back!

#komopvoorwijkagentsteven

CFF5CD85-6665-4EC2-BF83-4F06D13D6329.jpeg

Ex lachgaskoning Deniz namens Amsterdamse jongeren    Neem contact op met de schrijver van de petitie

Door te ondertekenen, machtig ik Ex lachgaskoning Deniz namens Amsterdamse jongeren om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.

We zullen uw e-mailadres niet openbaar online weergeven.