Wij willen op reis naar de Ardennen!

Beste lezers,
in klas 3 van het JvO is het jaarlijkse toppunt toch wel de reis naar de Ardennen. Een week met z’n allen de natuur in met alleen maar avontuur en gezelligheid. Door corona afgelopen jaar helaas niet mogelijk, maar wij willen de moed niet opgeven. Wij zouden het heel fijn vinden als er nog een keer naar een oplossing kan worden gezocht. Zo een reis geeft je herinneringen voor de rest van je leven, en die willen wij niet mislopen door een of ander virus. Wij hopen jullie ook niet! We hebben even rondgevraagd en er zijn al een aantal mogelijke oplossingen:
- De reis naar de Ardennen kan op twee verschillende momenten worden gedaan, een keer in het voorjaar en een keer in het najaar. - Als er niet voldoende leraren zijn, zijn er genoeg ouders die mee zouden willen voor ondersteuning.
- Er zijn genoeg andere accommodaties waar we naartoe zouden kunnen als de gebruikelijke niet beschikbaar is.
Voor alles is altijd wel een oplossing, maar soms moeten we met z’n allen iets langer zoeken.
Wij hopen dat jullie deze petitie willen tekenen zodat wij in overleg kunnen met de schoolleiding voor eventuele oplossingen!

Sara Mullink namens de 3de jaarlaag van het JvO    Neem contact op met de schrijver van de petitie

Door te ondertekenen, machtig ik Sara Mullink namens de 3de jaarlaag van het JvO om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.