Wij willen GEEN mondmaskerplicht vanaf 6 jaar

Met deze petitie willen we aantonen dat we niet akkoord gaan met de opgelegde maatregelen ivm mondmaskers bij kinderen vanaf 6 jaar! Een kind heeft recht op vrijheid. Al 2 jaar verder, al 2 vaccinaties verder en heel wat maatregelen verder hebben we nog steeds onze vrijheid niet terug, integendeel! De vrijheid wordt ons meer en meer afgenomen. Het stopt hier !!! Als we blijven instemmen met de opgelegde regels dan krijgt de regering wat ze wil en dat is MACHT. Het word tijd dat we laten zien dat we niet langer een kudde schapen zijn die de regering volgt ! Iedere handtekening is een stap dichter bij onze vrijheid en die van onze kinderen ! Wij willen geen mondmaskers meer !

Door te ondertekenen, machtig ik Thalia om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.