Wij verhuizen niet naar OLB!

Wij willen graag op de campus in Diepenbeek blijven met de richting Orthopedagogie. Er is in de eerste plaats op de OLB Hasselt, te weinig plaats voor alle studenten welzijn. Ten tweede is er te weinig parking voor alle studenten zeker nu ze de extra parking gesloten hebben. Ten derde de kantine is veel te klein om allemaal tegelijk pauze te hebben. Ten vierde waar gaan de studenten lager en kleuter heen als ze sport moeten geven? Er was te weinig plaats in de basic-fit en in de fitlink? Ten vijfde zijn daar eigenlijk wel aula's? Of krijgen we dan apart les? Het roept enorm veel ongenoegen op en irritatie bij de studenten en ik denk bij de lectoren ook wel, zeker als je bedankt dat de lectoren iedere keer gezeur zullen krijgen over al deze zaken met als gevolg dat de lectoren overspannen geraken en zullen uitvallen.

Door te tekenen geef ik Deburchgraeve bjarne toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.

Je ontvangt een e-mail met een link om je ondertekening te bevestigen. Om er zeker van te zijn dat u onze e-mails ontvangt, voeg dan info@petities.com to aan uw adresboek of lijst met veilige afzenders.

We zullen deze petitie adverteren aan 3000 mensen.