Wij steunen opstart kinderboerderij Desteldonk!

westmalle_boerderij.jpgWij koesteren de droom om een kinderboerderij te runnen in Desteldonk. Helaas hoort zulk project volgens de dienst stedenbouw van de stad Gent niet thuis in het agrarisch gebied waarin onze woning met groot perceel landbouwgrond is gelegen. Begrijpe wie begrijpen kan... Een kinderboerderij met ontspanningsmogelijkheden en leeractiviteiten lijkt ons nochtans een welgekomen vernieuwing in deze regio. Wie er al van droomt om op zondagen een fietstochtje te maken in de mooie streek Desteldonk en te vertoeven tussen de geitjes, schapen, varkentjes, kippen, lama's, emoes, konijnen, cavia's... kan ons project steunen door deze petitie te tekenen!

Door te ondertekenen, machtig ik Lien Bogaert om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.