WIJ STEUNEN KRIS EN JEAN-LUC IN DE STRIJD TEGEN DE VACCINATIE TERREUR

Wij steunen Kris en Jean-Luc in de strijd tegen de vaccinatie terreur. Door de enorme hetze en karaktermoord in de gevestigde media, wordt het steeds lastiger om je open en uit te kunnen spreken over de gevolgen van vaccinaties. Je wordt in een kwaad daglicht gezet omdat de machtige farma-industie belang heeft om iedereen monddood te maken. Zij die de waarheid en schadelijke gevolgen van vaccinaties willlen blootleggen worden gecensureerd en "damage controlled".

Hiermee ondersteunen wij de artsen Kris en Jean-Luc voor hun daadkracht en laten hierbij weten dat wij achter hen staan!

FB_IMG_1569131901422.jpg

Door te ondertekenen geef ik Ramon Walter toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.