Wij geloven in de onschuld van Willem Frederik Holleeder; Free Holleeder!

20210314_1355451.jpg

Wij missen WILLEM HOLLEEDER en zouden hem graag weer barmhartig in onze armen willen sluiten, nu mogen wij hem niet zien en spreken.

Willem is een vriendelijke lieve man die niet altijd ‘de juiste’ dingen heeft gedaan, maar daar is hij zijn eigen ook van bewust.

OOK is het een gegeven dat de gehele #media achter de zussen Holleeder staat.
De media support Miljuschka Witzenhausen, de dochter van Johan Verhoek, alias 'de hakkelaar'.

Deze Verhoek heeft samen met zijn vriendin Astrid Holleeder een geraffineerd plan opgezet waar Willem Holleeder nu voor vast zit.

Het criminele geld van de erfenis van Cor van Hout wordt de kant opgeschoven van Astrid Holleeder  , Sonja Holleeder , Johan Verhoek, Miljuschka Witzenhausen (Verhoek) én de hele verdere kring eromheen, omdat ze tegen Willem Holleeder hebben verklaard. Wat de deal met justitie is, is nu wel duidelijk!

Als deze man weer levenslang krijgt opgelegd zal hem dit niet goed doen met alle nare gevolgen voor hem van dien.

TEKENEN KAN ANONIEM

Het zou ons goed doen (en vooral hem ook) als u deze petitie wilt tekenen om aan te geven dat u het ook niet eens bent met het levenslange vonnis. Vergeet niet de handtekening te bevestigen in uw mail, anders komt uw handtekening niet door!

Bedankt!

Groetjes,

Ons Team.

#FreeHolleeder !

Door te ondertekenen, machtig ik Team Holleeder om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.