Wij eisen dat onze fietscrossbaan mag blijven staan

Wij hebben een crossbaan gebouwd in de Theereheide naast de plek waar vroeger SCI zat. Wij waren daar aan het werken (natuurlijk netjes op 1,5 m afstand) toen ons door de politie werd verteld dat wij alles weer moesten opruimen. Wij hebben hier veel werk in gestoken en willen natuurlijk koste wat het kost voorkomen dat dit allemaal voor niks zou zijn. Daarom vragen wij u deze petitie te ondertekenen zodat onze crossbaan kan blijven bestaan en wij plezier kunnen blijven hebben! Fijn als u wil tekenen. Let wel op dat u hem vervolgens in de mail moet bevestigen anders telt uw stem niet mee!

1. Waarom moet u deze petitie onderteken? Het antwoord op die vraag is heel simpel: Zodat wij in deze donkere tijden toch nog een beetje plezier kunen hebben!

2. Wat zit er voor u in als u deze petitie ondertekent? Als u deze petitie ondertekent betekent dat dat u ons idee een goed idee vindt en zodanig kunt u ook uw kinderen hierheen sturen om plezier te hebben.

Deze Crosbaan is bedoeld voor iedereen met een fiets en de durf om over de sprongen heen te springen of om zelf iets te maken, maar vooral om plezier te hebben!

1. Een foto van een deel van de crossbaan
    WhatsApp_Image_2020-03-31_at_16.56_.13_.jpeg

Door te ondertekenen, machtig ik Daan Reuvekamp om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.