Voorkom sluipverkeer via de wijk Zijdebalen!!

Als de gemeente Utrecht besluit om de Kaatstraat af te sluiten vanaf de Oudenoord, wil ik kristalhelder aangeven dat dit voor mij onbespreekbaar is zonder gelijktijdig aanvullende maatregelen te treffen om sluipverkeer door de wijk Zijdebalen onmogelijk te maken.

De meest simpele methode behelst een (door hulpdiensten te bedienen) paal die het onmogelijk maakt om vanaf de Zeedijk de Kaatstraat in te rijden (en omgekeerd). Het plaatsen van een paal voorkomt sluipverkeer vanaf en naar de Kaatstraat. Als bewoner van de wijk Zijdebalen kan ik de wijk uitrijden via de Otterstraat, Zeedijk , Korenschoofstraat, Jongeneelstraat en/of de Westerdijk. Dit verlaagt de verkeersdrukte op de Adelaarstraat nog verder omdat ook wij een andere route kiezen naar de Kardinaal de Jongweg of richting centrum – uitgang stad.

Bezorgde Zijdebalen Bewoners    Neem contact op met de schrijver van de petitie

Door te ondertekenen, machtig ik Bezorgde Zijdebalen Bewoners om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.