vitaal beroep heeft een vitaal salaris nodig.

Al een tijd wordt de zorg bezuinigd, en blijft de werkdruk hoog.

Minder mensen moeten meer doen, verpleegkundigen gaan de zorg uit, laag salaris, burn-out. Dit moet veranderen. Demonstreren zou je zeggen, maar deze beroepsgroep demonstreert niet snel, waarom niet? dit gaat ten koste van de patienten zorg en daarom worden onze zorghelden al jaren over het hoofd gezien.

Wanneer kunnen ze stralen? op momenten dat er nood is, medische crisis, zoals nu. Nu zien we de waarde van de verpleegkundigen, en noemen we ze een vitaal beroep. Als 1 blok staan we achter hen, en staan we om 20.00 buiten te klappen. En super mooi gebaar, maar dit applaus betaald niet de boodschappen van deze helden. Dit applaus geeft ze momenteel geen zekerheid op boodschappen, omdat wij maar blijven hamsteren.

Zet daarom je applaus om in een daad, teken de petitie, en laat de nederlandse regering weten dat we achter onze zorg helden staan, en dat hier meer geld heen moet. Teken de petitie als een blijvend applaus en een vuist naar Den Haag, en en help hen om een geluid te zijn voor de NL regering.

Door te ondertekenen, machtig ik Dennis van der Molen om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.

We zullen uw e-mailadres niet openbaar online weergeven.