Vindicat voor eeuwig in quarantaine ONDER de Grote Markt

Vindicat lijkt te kicken op negatieve aandacht. Daarom dit voorstel om hen daar voor een laatste maal in te voorzien.

Geweld op de sociëteit, uit de hand gelopen ontgroeningen, overmatig alcoholgebruik en vernielingen. Het beeld was al niet bijster positief...En nu deze onhandig uitgevoerde planning om met 900 man naar Italie af te reizen.

Dé oplossing?

Met zijn allen in quarantaine ONDER de Grote Markt, in de bestaande ondergrondse stelsels. Zo blijven ze op hun lievelingslocatie en kunnen ze in deze stelsels hun buitensporige a-sociale festiviteiten gewoon blijven uitvoeren, voor eeuwig. Uiteraard wel zónder alcohol en zijn bangalijsten daar in het donker moeilijk te lezen...

En zo kan de stad weer genieten van een vindicat vrije samenleving.

Door te ondertekenen geef ik Sandra Sandersma toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.