Verbod op plastic tasjes voor een schoon Plein 40-45

Het is veel buurtbewoners en ondernemers in Amsterdam Nieuw West al jaren een doorn in het oog: Een groot deel van het zwerfafval op en rond Plein 40-45 bestaat uit plastic tasjes van de markt. Het gebruik van plastic tasjes op de markt is niet noodzakelijk, slecht voor het milieu en vervuilt de buurt in extreme mate. Wij maken ons daarom hard voor een verbod op plastic tasjes op Plein 40-45 en handhaving van dit verbod. FA3BB0E0-2303-41E8-B7DB-7CF34D7703F3.jpeg

Plein 40-45 Schoonste Plein van NL in 2020    Neem contact op met de schrijver van het verzoekschrift

Door te tekenen geef ik Plein 40-45 Schoonste Plein van NL in 2020 toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.

Je ontvangt een e-mail met een link om je ondertekening te bevestigen. Om er zeker van te zijn dat u onze e-mails ontvangt, voeg dan info@petities.com to aan uw adresboek of lijst met veilige afzenders.

We zullen deze petitie adverteren aan 3000 mensen.