Verblijfsvergunning voor mijn moeder

Mijn moeder van (87) is 4 jaar geleden weduwe geworden. Hierdoor moest zij compleet voor zichzelf zorgen in Kaapverdië, doordat ze daar niemand om zich heen had. Ze vroeg of ik haar naar Nederland wilde brengen, omdat ze eenzaam in een dorp woonde waar veel sprake is van criminaliteit. Ze woonde alleen in een dorp. Voor een vrouw van haar leeftijd is die situatie heel erg problematisch. Uiteindelijk is ze naar Nederland gekomen. Vervolgens heeft ze een hartinfarct i.c.m. een hersenbloeding gehad waardoor ze verlamd is geraakt en het hierdoor dus heel moeilijk wordt voor haar om terug te gaan. Hierom zouden wij vanuit de grond van onze hart willen vragen of jullie deze petitie zouden willen ondertekenen, zodat zij een verblijfsvergunning kan krijgen en hier de zorg kan krijgen die ze nodig heeft.

Door te ondertekenen geef ik Neve Pinto toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.