Verbetering Aanpak Pieterstuyvesantweg Rotonde/Zebrapad.

Ik ben helemaal klaar met de hard rijdende auto's vanaf het spoor op de spoorstraat naar Pieterstuyvesantweg. Op de rotonde kunnen ze gewoon gas intrappen  en recht door de rotonde over en ze rijden echt hard de gehele straat in het midden zit een Zebrapad. Ook daar houden ze geen rekening mee.

Vrijdag 2 augustus is er een dodelijk ongeluk gebeurt, dit moet afgelopen zijn. Ik wil dat de hele weg vernieuwd wordt rotonde moet verbreed worden met drempels doormiddel van een rode rondje voor voorrang voor fietsers en voetgangers en drempelsen zebrapad bij de oversteekplaats in het midden zodat ze moeten remmen. Er moet iets gebeuren, ook mijn kinderen lopen hier rond, je kan hier niet eens veilig oversteken.

Stem hier in mee zodat we de Pieterstuyvesantweg veilig kunnen maken!

Door te tekenen geef ik Jaime Feenstra toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.

Je ontvangt een e-mail met een link om je ondertekening te bevestigen. Om er zeker van te zijn dat u onze e-mails ontvangt, voeg dan info@petities.com to aan uw adresboek of lijst met veilige afzenders.

We zullen deze petitie adverteren aan 3000 mensen.