Wij willen een vegan provincie!

Uitleg:

Het doel waar wij veganisten naar streven is om tenminste 1 provincie in nederland helemaal veganistisch te krijgen en het slachten van dieren en het verkopen en verhandelen en in het bezit hebben van dierlijke producten verbonden te maken in onze gekozen provincie om zo onrecht en leed te bestrijden en te voorkomen.

Elk wezen hoort in onze ogen in zijn waarden gelaten te worden en wij vinden dat iedereen kan genieten van de hoge kwaliteit vleesvervangers en alternatieve stoffen dat de toekomst ons allen biedt!

Beginsel, vegan steden:
Wij weten dat een provinciaal besluit erg lastig is om te maken dus daarom willen wij eerst samen met ons allen een stad uitkiezen dat al deze principes na streeft en uiteindelijk willen wij velen mensen aantrekken om samen te komen leven met ons. Welke stad? Is nog onbekend.

Als de veganistische steden een succes zijn geworden dan pas gaan wij met ons allen samen eisen om tenminste 1 nederlandse provincie helemaal veganistisch te krijgen met alle benoemde idealen eromheen. Welke provincie? Is nog onbekend.

Wat duidelijkheid:
Wij zijn geen sekte of cult, maar zijn vrije, weldenkende en (zelf)respecterende mensen die geen behoefte hebben aan een dominante vleesindustrie en/of geen behoefte hebben aan mensen die dieren doden voor hun eigen gewin. maar behoefte aan schone natuur des te meer. daarin past bijvoorbeeld een autovrije of luwe omgeving.

Stemmers:
Wij proberen de meerderheid van nederland over te halen om mee te stemmen om een willekeurige nederlandse provincie 100% veganistisch te krijgen.
Veel mensen houden van vlees dat klopt ja maar ook veel mensen hebben sympathie tegenover de dieren en dus daarom is het mogelijk om een provincie helemaal veganistisch te krijgen want velen zullen zeker weten met ons mee stemmen!

Eens:
Ben je het met ons ideaal eens? Jullie handtekening wordt zeer gewaardeerd en deel gelijk ook alsjeblieft deze petitie met je medemens! Hopelijk stijgt dit idee snel in de rating en kunnen wij deze onder de aandacht brengen van de juiste politieke partij(en). En het is juist, omdat wij vele dieren- en mensenlevens kunnen redden op deze manier!

Door te ondertekenen, machtig ik Vincent K om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.