Veer wille meulekes

Helaas is bekend geworden dat er dit jaar geen kermis attracties zullen staan tijdens de octaaf kermis in Meerssen. Dit terwijl dit jaar het sacramentswonder 800 jaar bestaat. Heel veel mensen binnen de gemeente bezig zijn de processie uit te bouwen en het extra druk zal zijn tijdens de sacramentsweek.

Wil jij ook graag dat er weer een volwaardige kermis komt in de gemeente Meerssen? Teken dan deze petitie!

Bij genoeg handtekeningen kunnen we deze aanbieden bij de gemeente zodat ze in iedergeval weten dat de inwoners en bezoekers de kermis graag in ere willen herstellen of met een aantal mensen in gesprek gaan om dit te bereiken.

Inwoners van gwrat Meersje    Neem contact op met de schrijver van de petitie

Door te ondertekenen, machtig ik Inwoners van gwrat Meersje om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.

Script executed with success this is not html: Array ( [type] => 2 [message] => Trying to access array offset on value of type null [file] => /home/petitions/public_html/sign_petition.php [line] => 31 )