vecht tegen dierenleed

Ik heb al een aantal brieven gestuurd naar de tweede kamer maar krijg geen duidelijk antwoord en geen minstens 40.000 handtekeningen nodig zodat er hogere straffen komen tegen dierenleed, er word gezegd dat er al veel tegen gedaan word maar zien overal dat het niet klopt en alsmaar erger word. Straffen stellen niks voor, dierenmishandelaars gaan maar door. Ik vraag u om aub te tekenen zodat er hogere straffen komen die nodig zijn en ons animal world dier en natuur te steunen met ons gevecht tegen dierenleed. samen kunnen we iets betekenen voor de dieren en voor ze vechten.

Met vriendelijke groet M Loomans

Door te ondertekenen geef ik Martien Loomans toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.