Vrij van Corona paspoort

Geen Covid-19 Paspoort omdat wij dan iedere minuut van de dag gecontroleerd kunnen worden en onze gegevens overal in kunnen worden gebruikt: Werk, school, cultuur, evenementen en sport zijn een aantal voorbeelden!!

Het Coronapaspoort is door 27 Europese lidstaten in 2017 al goedgekeurd en aangenomen. Ze willen het in 2022 verplichten, ze maken de bevolking langzaam warm met lekkertjes ( het oude normaal). Dit is pure dictatuur. Dit gaat ten kosten van je vrije wil, leven en je lichamelijk intrigeteit.  Ik ben tegen deze vorm van controle door overheden!

As many already know, they want a Vaccine passport in 2022.

Now there is a so-called poll that indicates that 7 out of 10 people are in favor of a Corona passport.
Are you against? Then sign the petition:
No Covid-19 Passport because we can be checked every minute of the day and our data can be used everywhere.
I am also against the vaccination that I do not participate in

The Corona Passport was already approved and adopted by the 27 European Member States in 2017.
They want to make it mandatory in 2022, they slowly warm the population with treats (the old normal).
Ths is pure dictatorship. This is at the expense of your free will, life and physical intrigue.
I am against this form of government control!

Screenshot_20210409_2147564.jpg

Screenshot_20210409_1519391.jpg

Door te ondertekenen, machtig ik Checkiecheck om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.