utopiatoekomst

Bij deze wil ik dat het televisie programma Utopia blijft, we zijn uiteraard VOOR voortzetting van het dagelijkse televisie progamma Utopia, we willen zoveel mogelijk aandacht vragen om een mogelijkheid te vinden voor alle partijen om dit te kunnen verwezenlijken, zowel de kijkers alsmede de inwoners. Bijvoorbeeld door deze petitie te starten, aangezien er een zeer grote schare trouwe kijkers zijn en programma's zoals Lingo wat eerst ook van de buis was, en natuurlijk Man Bijt Hond, zou een programma als Utopia ook niet aan de lijst moeten ontbreken.

Door te ondertekenen geef ik Nathaniel Hammer toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.