Tumult Abcoude moet blijven!!

Ik teken deze petitie omdat ik wil dat Open Jongeren Centrum Abcoude en hun locatie "Tumult" blijven bestaan!! Ik ben op de hoogte van het doorstartplan (https://tumultrocks.files.wordpress.com/2020/03/rapport-tumult-daar-zit-muziek-in-17-januari-2020-v1.1.pdf) en wil dat locatie Tumult een moderne muziekschool wordt, een oefenruimte voor  bands, een laagdrempelige ontmoetings-, vergader- en feestlocatie voor stichtingen, verenigingen, jongeren en ouderen en vooral een actief jongerencentrum dat met steun en betrokkenheid van jongerenleden, vrijwilligers, ouders, buurtbewoners, Jongerenwerk en onze jongeren weer een inspirerende en verbindende plek wordt. Ik vind dat de Gemeente noodzakelijk onderhoud moet uitvoeren aan het gebouw en de buitenruimte zodat het weer bruikbaar wordt. Ik ben bereid om hier als vrijwilliger, jongerenlid van OJCA of op andere wijze een actieve bijdrage aan te leveren.

Door te ondertekenen geef ik Tumult Rocks toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.