Tropenrooster GSG 2020

We weten allemaal dat het in de zomer/lente tijden van nederland enorm warm kan zijn! Dat zorgt voor moeite met concentreren in de klas, en je wilt natuurlijk ook lekker vroeg naar huis om te kunnen genieten van het heerlijke weer ipv in de klas letten op een uitleg in 30 graden! Vorige jaar was er al een petitie actie gestart, maar dat was te laat voor de GsG LeoVroman om daar een wijziging in te brengen, ik hoop dat het plan dit jaar wel door gaat, en we dit schoolaar nog kunnen genieten van het tropenrooster! Dat houdt in dat we eerder uit zijn dan het normale rooster, wat denken we van niet later dan het 6de uur? Deel deze petitie naar al je klassengroepsapp, en je medeschoolgenoten, zo kunnen we SAMEN zorgen voor een tropenrooster!!!

Door te ondertekenen, machtig ik Anouar om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.