Tropenrooster GSG 2020

We weten allemaal dat het in de zomer/lente tijden van nederland enorm warm kan zijn! Dat zorgt voor moeite met concentreren in de klas, en je wilt natuurlijk ook lekker vroeg naar huis om te kunnen genieten van het heerlijke weer ipv in de klas letten op een uitleg in 30 graden! Vorige jaar was er al een petitie actie gestart, maar dat was te laat voor de GsG LeoVroman om daar een wijziging in te brengen, ik hoop dat het plan dit jaar wel door gaat, en we dit schoolaar nog kunnen genieten van het tropenrooster! Dat houdt in dat we eerder uit zijn dan het normale rooster, wat denken we van niet later dan het 6de uur? Deel deze petitie naar al je klassengroepsapp, en je medeschoolgenoten, zo kunnen we SAMEN zorgen voor een tropenrooster!!!

Door te tekenen geef ik Anouar toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.

Je ontvangt een e-mail met een link om je ondertekening te bevestigen. Om er zeker van te zijn dat u onze e-mails ontvangt, voeg dan info@petities.com to aan uw adresboek of lijst met veilige afzenders.

We zullen deze petitie adverteren aan 3000 mensen.