Trailerfest wil Caravan of Camper Emoticon petitie

poep_boos.jpgWij willen godsakkes een caravan of Camper emoticon anders kunnen we onze feestjes niet goed promoten!! Als wij weer is wat gaan vertellen op faceboek of instagram moet er gewoon een caravan bij gek!!!. Zo ziet het er allemaal een stuk minder kut uit en wij wete zeker dat er meer mensen op de wereld zijn die da willen. Wat als je eindelijk weer naar de camping gaat met vakantie, je vaste stacaravan weer eens opzoekt of een reisje gaat maken in een fkn camper. Niets is dan toch zo leuk als een toepasselijke emoticon plaatsen bij je post/tweet/vlog/blog of alle andere ellende...? Dus..

Door te tekenen geef ik Trailerfest toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.

Je ontvangt een e-mail met een link om je ondertekening te bevestigen. Om er zeker van te zijn dat u onze e-mails ontvangt, voeg dan info@petities.com to aan uw adresboek of lijst met veilige afzenders.

We zullen deze petitie adverteren aan 3000 mensen.