Torhout wil een Mcdonald

In een stad waar leegstand weelderig oprukt, en de werkgelegenheid altijd maar daalt door het wegtrekken van ondernemingen, zagen wij de komst van de fast-foodketen Mc Donald als een grote meerwaarde voor onze stad en zijn burgers. Dat men zo tegen deze beslissing probeert in te gaan uit angst voor concurrentie is onbegrijpelijk. Dit steunt enkel op een vorm van gebrek aan zelfvertrouwen en vooral gebrek aan vertrouwen aan je klanten. In een stad zijn meerdere horecazaken, en we moeten allemaal op onze eigen manier onze klanten binden en tevreden houden, maar mensen houden van verandering, maar keren ook altijd terug.

Voor onze stad is het trouwens opnieuw een manier om op de kaart te komen voor omliggende gemeenten.

Dus wie voor de komst van een Mc Donalds is, teken aub deze petitie

Deel deze ook onder vrienden en familie zodat ook wij die het wel willen in onze stad alsnog een stem krijgen!

Door te ondertekenen, machtig ik Cindy Lemaire om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.

We zullen uw e-mailadres niet openbaar online weergeven.