TK Uitsluitend wetswijzigingen behandelen van een MISSIONAIR kabinet

Het DEMISSIONAIRE kabinet heeft naar eigen zeggen veel meer macht dan missionair. Ze kan niet meer aftreden en er is daarom geen urgentie voor een vlotte formatie. Nieuwe verkiezingen evenmin. De TK moet daarom slechts wetswijzigingen in behandeling nemen van een MISSIONAIR kabinet!

Wij

burgers van Nederland die ten onder dreigen te gaan aan het ad-hoc en falende beleid van dit kabinet

constateren

dat het kabinet DEMISSIONAIR zeer ingrijpende wetswijzigingen voorstelt die conflicteren met onze grondrechten, zij in demissionaire staat hierop niet kan worden afgerekend/naar huis gestuurd en zolang de Tweede Kamer deze wetsvoorstellen behandelt de noodzaak voor een spoedige formatie ontbreekt en de democratie dwarsboomt. Nieuwe verkiezingen durven ze niet aan. Ze houden het parlement hiermee in een impasse dat doorbroken moet worden.

en verzoeken

de Tweede Kamer geen ingrijpende wetswijzigingen meer te behandelen zolang het kabinet DEMISSIONAIR is. Dit ter stimulans om een spoedige formatie af te ronden dan wel nieuwe verkiezingen uit te schrijven en de bewindspersonen verantwoordelijk te houden voor schade die, in de tussentijd ontstaat ten gevolge van niet adequaat handelen. Bijvoorbeeld ten aanzien van het coronabeleid, de oplopende besmettingen en de ondercapaciteit in de zorg.

Door te ondertekenen, machtig ik OuderwetsNormaal.nl om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.