Terras voor Norberto Lekkernijen
Parkeerplaatsen versus
Norberto lekkernijen.
Terrassen zijn beeldbepalend; vooral daar waar het een gezellige dorps-sfeer aangaat.
De aanvraag voor een terras voor Norberto, waar je even ontspannen zittend je ijsje kan opeten, is recent niet gehonoreerd. Als reden "we kunnen de betreffende parkeerplaatsen niet missen" Dit is zeker een gemiste kans.
Ons verzoek is om de Terras aanvraag van Norberto te herzien, en in samen spraak met Norberto tot een overeenstemming te komen.
Ben jij het als burger van Noord Beveland het hiermee eens laat het dan weten door middel van deze petitie te ondertekenen.
Hartelijk dank ook namens Norberto.
Connie Gouwen
Neem contact op met de auteur
Neem contact op met de auteur
Mededeling van de beheerder van deze websiteWe hebben deze petitie gesloten en de persoonlijke gegevens van de ondertekenaars verwijderd.De Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) van de Europese Unie vereist een rechtmatige reden voor het opslaan van persoonsgegevens en dat de gegevens voor een zo kort mogelijke periode worden opgeslagen. |