Teken deze petitie tegen de Doesburgs feest klagers

Ik begrijp best dat men graag in ons mooie Doesburg wilt wonen maar respecteer dan wel onze paar feestjes die we per jaar hebben.

Onder de klagers zitten volgens mij maar weinig  echte Doesburgers. Het grootste deel van alle klagers is vrijwel allemaal import die denken in een leuk pittoresk stadje een pandje te kopen en beginnen achteraf te klagen omdat we hier sinds jaar en dag een paar keer per jaar een evenementje organiseren.

ik roep dan ook iedereen op die deze klagers ook beu zijn om deze petitie te tekenen zodat deze inwoners onze evenementen respecteren en stoppen met het schrijven van boze brieven.

Door te ondertekenen, machtig ik Guido Steintjes om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.