Tattoo- Piercing- en PMU studio's bij eerste versoepeling open!

93578540_707004293174360_7078375316653080576_n1.jpg

NBTK gaat uit van gelijktijdige opening met kappers !

De Nederlandse Brancheorganisatie Tattoo Kunst vindt dat zij naast de kappers een nihil verschil maken als het gaat om de verspreiding van Corona. Hun argumenten zijn gefundeerd: fysiotherapeuten en pedicures zien al snel 12 klanten per dag. Als met de opening van kapsalons de medische noodzaak eraf gaat, kunnen tattoo- piercing en PMU studio's ook open. “Wij werken hygiënischer en doen gemiddeld 1,5 klant per artiest per dag. Geen vergelijk met de kappers, waar al snel 16 klanten per dag over de vloer komen.”, aldus een woordvoerder van de tattoo branche.

Heropening is financieel absolute noodzaak. Vanuit de overheid wordt nog altijd onvoldoende steun geboden. Er is sprake van ernstige geldnood en de maatschappij raakt ontwricht.

EINDE PERSBERICHT

Nederlandse Brancheorganisatie Tattoo Kunst    Neem contact op met de schrijver van de petitie

Door te ondertekenen geef ik Nederlandse Brancheorganisatie Tattoo Kunst toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.