#stopdeknip 🚫✂️ Stop de knip in de Weesperstraat!

De gemeente Amsterdam en wethouder Dijksma vinden het nodig om één van de belangrijkste verkeersaders van Amsterdam af te sluiten. Onder de noemer van 'het verbeteren van de luchtkwaliteit en leefbaarheid van de Weesperstraat' wordt het straks onmogelijk voor bewoners en ondernemers om per auto efficiënt de Oostelijke binnenstad te bereiken. Met deze maatregel zorgt de gemeente Amsterdam ervoor dat andere verkeersaders nog meer drukte (lees; verkeersinfarcten) te verwerken krijgt. Daarnaast zullen voertuigen flinke omwegen moeten nemen; deze voertuigen zijn langer op de weg en stoten dus meer uitlaatgassen uit. Ook heeft de gemeente géén onderzoek gedaan naar de zeer negatieve gevolgen op de luchtkwaliteit en de economie. Teken en deel deze petitie om de gemeente en wethouder Dijksma terug te fluiten. #stopdeknip 🚫✂️

Door te ondertekenen, machtig ik Stef om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.

We zullen uw e-mailadres niet openbaar online weergeven.