Stop Yulin Dog Meat Eating Festival in China

Volgende week donderdag begint het Yulin Dog Meat Eating Festival in China. Duizenden honden (en katten) worden op de meest vreselijke manieren gedood om vervolgens opgegeten te worden. Ze worden levend gekookt, gevild of zelfs levend met een gasbrander bewerkt voordat ze opgegeten worden.

Het gaat hier om de enorm wrede manier waarop deze dieren mishandeld worden. Dit moet gestopt worden. Elk jaar belooft China dat ze dit gaan verbannen. Mede door het groeiende verzet vanuit het buitenland. Maar dit gebeurt helaas niet. Het wordt neergezet als een traditie terwijl het eerste festival pas in 2009 plaatsvond.

Het is moeilijk om de ontzettende wreedheid over te brengen zonder foto’s dus helaas staan hieronder enkele afbeeldingen.

Dit MOET echt gestopt worden. In Nederland pikken wij dit soort gedrag niet en daarom vragen we om onze handtekeningen te accepteren als teken van protest. Wij kijken naar China en zien dit dierenleed. Dat is toch niet het beeld dat jullie willen laten zien?3D112B69-FAD1-4F3E-9357-156EE88EF265.jpeg

7BED8A64-6319-4F22-89F3-2DAF4670BC52.jpeg

Door te ondertekenen geef ik Mariska van Geelen toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.