Stop vernietiging historische gevels Vondelstraat 87 nu!

Wij Amsterdammers en niet Amsterdammers protesteren tegen de verdere sloop van de monumentale gevels van de Vondelstraat 87 te Amsterdam. Ondanks protest van de omwonenden die een rechtszaak zijn gestart tegen de Gemeente Amsterdam en de nieuwe eigenaar, is er door de gemeente toch een vergunning afgegeven voor de sloop van de monumentale en historische gevels van dit prachtige pand en de bouw van een extra verdieping met 19 ramen! Wij willen dat dit gestopt wordt en dat dit prachtige authentieke pand behouden blijft als cultureel erfgoed! gesloopte_zijgevel_Vondelstraat_87.jpg

Door te ondertekenen geef ik Claudia Schoemacher toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.