Stop malafide bewindvoerders

De naam zegt het al. Stop malafide bewindvoerders! Burgers worden monddood gemaakt en hebben niets maar ook niets meer te vertellen. Alles word ingelicht, zowel instanties, je werkgever etc.Bij sommige burgers word er géén plan van aanpak gemaakt. Sommige burgers worden bedreigd en dan krijgt men geen leefgeld omdat je iets niet goed hebt gedaan in hun ogen. Gemeentes lopen leeg omdat bewindvoerders met alles bijzondere bijstand aanvragen. Bewindvoerders willen ook niet dat je gaat werken. Het liefst houden ze je in de bijstand om gemeentes steeds te benaderen om bijzonder bijstand aan te vragen. Het is zelfs zo erg dat bewindvoerders tegen de rechters leugens verzinnen om je neer te zetten als labiel persoon die in hun financiën niet kunnen regelen. Je krijgt zelfs een stempel "Is geestelijk niet in staat om zelf de schulden op te lossen" Ik vind dat dit moet stoppen en dat er een zwarte lijst moet komen om de malafide bewindvoerders aan het licht te brengen. Ik doe dit om mijn medemens te beschermen.

Door te ondertekenen, machtig ik Tweede kamer om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.