STOP LEVEND VILLEN VAN KATTEN,HONDEN, NERTSDIERTJES!!

Wie wil er samen met mij een landelijke petitie helpen opstarten die "on air" moet gaan op de Nederlandse televisie?
In China worden vandaag de dag, en al jaren, allerlei soorten van pelsdieren, en zelfs honden en katten gefokt in hele kleine kooitjes, volgestopt met rotzooi om ze zo snel mogelijk te laten groeien, om daarna uit hun kooi te worden gesleurd, en met stokken, stenen, door middel van trappen en slaan, half bewusteloos gemaakt, zodat ze rustiger zijn als ze deze arme dieren levend villen. Ze worden met vleeshaken aan hun achterpoten opgehangen, waarna ze de huid insnijden, om deze vervolgens bij volle bewustzijn over hun heen te trekken. Deze dieren, die met extreem ruw geweld van hun huid ontdaan zijn, worden op een hoop gegooid, tussen lotgenoten, en blijven vaak nog uren leven voordat ze van de verschrikkelijke pijn sterven.
Het gejammer is kilometers ver te horen iedere dag. Vele worden hierna levend gekookt voor consumptie, of er worden terwijl ze nog in leven zijn organen uitgesneden die verkocht worden aan opkopers.
Dit moet gestopt worden!! Op het moment dat jij en ik dit leest, zijn ze bezig met het stropen van de huiden, en komen deze dieren op de meest angstaanjagende wijze om het leven.
Wie helpt mij mee???