STOP het bereiden van bedreigde exotische diersoorten !!

Wees zo vriendelijk en teken met ons mee ? in het belang van de dieren

Het moet echt STOPPEN met het bereiden van exotische dieren !!!

Restaurant met luipaard en tijger op het menu: Russisch diner wordt overvallen door de politie ... die vinden bedreigde dieren die tot stukken worden gehakt als voorbereiding tot maaltijden !

De koppen en huiden van tijgers en luipaarden werden ontdekt in een restaurant aan de rand van Moskou ! waar ze werden tot stukken gesneden !

De Russische politie heeft overblijfselen van de bedreigde dieren in beslag genomen £ 110 pond aan vlees kwam van een zeldzame Amur tijger en luipaard. Het restaurant, aan de rand van de Russische hoofdstad Moskou, was trots op het bedienen van 'exotische en dure' gerechten. Een aantal van de elite van het land , geloven dat tijger vlees beter prestaties oplevert van de bestuurderskamer “hoge mannen” tot als ook in de slaapkamer .

Betrapt !!!  De politie vermoedt dat het restaurant een lucratieve handel is in het uitvoeren en verkopen van resten naar Aziatische markten voor het gebruik in de traditionele geneeskunde , en er is ook sprake van het bedienen van klanten die deze dode dieren opeten als delicatesse in dit restaurant

Een kilo tijger vlees kan halen rond £ 1000 pond , dit kan oplopen £ 2500 pond per hoofd van de tijger , terwijl de tijger huid wordt geschat  op een waarde ongeveer £ 7.000 pond

Een woordvoerder van de politie zei: "We zijn bezig met de veronderstelling dat de dieren werden opgejaagd en gedood naar het restaurant met exotische en lucratieve gerechten te vergemakkelijken.

Volgens het Wereld Natuur Fonds, zowel de Amur luipaard en tijger zijn bedreigde diersoorten met de voormalige worden bestempeld als kritisch bedreigd.

met vriendelijke groeten , team van stop dieren temishandelen !