Stop de sloop van de Ontmoetingskerk in Loosduinen!

Je kan veel vinden van Ontmoetingskerk op de hoek van de Aaltje Noorderwierstraat en de Louis Davidsstraat, maar misschien juist daarom is het een van de weinige kenmerkende gebouwen van Loosduinen. Heel Den Haag kent ook het grote witte stalen kruis.

De Protestantse kerkgemeenschap heeft projectontwikkelaar Lingotto bij de hand genomen en wil de kerk laten slopen en er pompeuze woningbouw (76 appartementen met veel minder parkeerplaatsen eronder) voor in de plaats voor laten zetten. En ook niet onbelangrijk: als er woningen worden gebouwd, zullen de speciale Pokémon ook gauw verdwenen zijn.

Laten we dit pand behouden en een nieuwe maatschappelijke functie geven. En als dat niet mogelijk is en er per se woningbouw moet komen, laat er dan een kleinschaliger project worden gebouwd in samenspraak met de bewoners in de buurt.

Als u dezelfde mening aangedaan, steun deze petitie dan!

drexhage02_1.jpg

Lingotto-LOOS-21.jpg

Behoud Ontmoetingskerk Loosduinen    Neem contact op met de schrijver van de petitie

Door te ondertekenen, machtig ik Behoud Ontmoetingskerk Loosduinen om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.

We zullen uw e-mailadres niet openbaar online weergeven.