Stop de pedo-cultuur en de bescherming van pedo’s in nederland!

Beste medelanders,

Helaas leven wij in een land waar pedo’s die gepakt worden, beschermd worden. Zij krijgen of een lage straf of komen ermee weg (door bijvoorbeeld een hoge functie te hebben zoals Demmink).

Dit komt omdat pedofilie “normaal” is bij de elite en de kerk en men niet wilt dat zij zelf gestraft kunnen worden. Het aanpakken van een individueel persoon is daardoor moeilijk, vooral wanneer die beroemd is of een hooggeplaatste functie heeft.

Laten wij dit aanpakken en bespreekbaar maken in de 2e kamer. Hiervoor zijn 40.000 handtekeningen nodig, bij minder wordt het een verzoekschrift en is het nog maar de vraag of het besproken wordt.

Een aantal punten die tot verbetering zullen leiden:

- Goede en gepaste hulp voor pedofielen en pedoseksuelen in groepsverband en individueel

- Gepaste straffen wanneer zij echt tot kindermisbruik over gaan. Geen lage straf en in een instelling met andere die aan het zelfde schuldig zijn. Wanneer je namelijk mensen met hetzelfde probleem ziet en mee praat (therapie), voel je je niet alleen en wordt je niet afgezonderd, wat in gevangenissen wel gebeurt.

- Chemische Castratie

- Geen bescherming van mensen die macht, geld en kennis hebben of bekend zijn. Zelfde berechting.

Onderteken en deel dit bericht en vraag het ook aan andere.

Suggesties ter aanvulling van deze tekst of aanpassingen ervan zijn welkom.

Door te tekenen geef ik Stephanie toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.

Je ontvangt een e-mail met een link om je ondertekening te bevestigen. Om er zeker van te zijn dat u onze e-mails ontvangt, voeg dan info@petities.com to aan uw adresboek of lijst met veilige afzenders.

We zullen deze petitie tonen aan 3000 mensen die andere petities op onze website bekijken, maar deze petitie nog niet hebben bekeken.