Stop de overlast op het Wim Saerensplein

Reeds een paar jaar heeft het Wim Saerensplein last van jongeren die geen respect tonen voor het plein en de omwonende. Het is dag in dag uit, in de week en in de weekend en bijna ieder uur van de dag tot de vroege uurtjes in de nacht. Van lawaai tot steentjes gooien, die ze vinden tussen de beplanting van het plein. Bij het verlaten van het plein laten deze jongeren een spoor van vuiligheid achter. Tot zelfs urineren en ontlasting is voor dit plein spijtig genoeg geen aardigheid meer. Als er iemand van de omwonende de jongeren aanspreekt, wordt hij/zij uitgescholden. De buurt wordt gewoon geterroriseerd. Er is meermaals naar de politie getelefoneerd. Zij komen dan even langs. Eens dat de politie vertrokken is, begint heel de miserie terug. Zo blijft dit spelletje duren. Vandaar mijn petitie om gehoor te krijgen. Zelf heb ik, op het Wim Saerensplein, een eigen zaak. Met de jaren heb ik het plein qua mentaliteit achteruit zien gaan. Ik wil mijn bezorgdheid delen met de omwonende. Heb je hier ook last van en wil je dat hier iets aangedaan wordt, teken dan deze petitie.

Alvast bedankt voor jullie steun,

Marcella, Café Daniel’s

Door te ondertekenen, machtig ik Jan Van Wesembeeck om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.