Stop de massale uitsluiting van motorrijders op dijken en gebieden

Steeds vaker worden er weg- en dijkafsluitingen via gemeentes doorgevoerd. Vaak om dezelfde reden. Overlast van geluid en racen. Maar steeds vaker is de "gewone" motorrijder hier de dupe van. Het grootste gedeelte van de motorrijders stoppen voor ouderen, laten het gas los bij het naderen van paarden. Wijken ruim genoeg uit voor fietsers. Ook rijden er heel veel motoren met de standaard uitlaten en houden zij zich wel aan de snelheid. Deze groep motorrijders worden veelal de dupe van de afsluitingen van mooie wegen en dijken. Dit moet stoppen. Pak diegene aan die dit veroorzaken en laat niet de goeden onder de kwaden lijden.

Deze uitsluitingen moeten stoppen. Laat ons onze mooie hobby beschermen.

Teken deze petitie en laat ons een vuist maken.

Door te ondertekenen geef ik Karolina van der Winden toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.