Stop aanleg fietspad Erasmusgracht

5B025A66-1E85-412E-B59C-0C53ED16EC4B.jpegDe gemeente Amsterdam is voornemens om een fietspad aan leggen op de Erasmugracht, dit besluit is reeds in 2017 genomen, zonder de bewoners hierover te informeren.

Dit stuk Erasmusgracht is een prachtige wandelplaats , kinderen kunnen hier veilig spelen, de hondenbezitters kunnen hun hond hier veilig uitlaten, en de honden kunnen los lopen.

De gevolgen van een fietspad zijn dat er weer groen moet verdwijnen, wellicht worden er bomen gekapt, het fietspad komt zo goed als onder de balkons van de bewoners, tevens zal dit veel geluidsoverlast veroorzaken, tevens wordt ook veel de scooterverkeer verwacht aangezien de gemeente niet gaat handhaven.
Door het ondertekenen van deze petitie kunnen wij wellicht de plannen van de gemeente Amsterdam tegen houden.

Door te ondertekenen, machtig ik Guido Luske om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.

We zullen uw e-mailadres niet openbaar online weergeven.