Steun voor behoud Rommelmarkt - Laakdal

Wie ondertekent mee de petitie voor behoud van onze gezellige zondagse rommelmarkt? Vorig jaar mochten we ons 25-jarig bestaan vieren, maar door een klacht beslisten hogere instanties dat deze locatie enkel geschikt zou zijn als landbouw & agrarisch gebied. Dit heeft als gevolg dat er geen enkele activiteit mag plaatsvinden. De markt was nochtans tot ver buiten Laakdal gekend en zette zo de gemeente Laakdal mee op de kaart, het is een ontmoetingsplaats voor alle lagen van de bevolking. We hopen op groen licht van de Vlaamse Overheid zodat we samen als 1 familie verder kunnen gaan met dit verhaal.

Reageer nu en onderteken deze petitie!

Door te ondertekenen geef ik Jos Vanhaeren toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.