STEUN NU DE ZORGMEDEWERKERS: ZIJ MOETEN EEN EXTRA UITKERING ONTVANGEN!

Zoals jullie allemaal weten is er in de afgelopen jaren heel veel bezuinigd in de zorgsector. Nu dat we met een corona crisis te maken hebben merken we heel goed dat deze bezuinigingen onze huidige en toekomstige volksgezondheid in gevaar brengen. De zorgmedewerkers moeten hun kinderen naar school sturen om ons te helpen! Zij staan voor een dilemma; enerzijds willen ze mensenlevens redden, maar anderzijds willen ze in deze chaotische tijden bij hun kinderen blijven en hen verzorgen! Velen van hen zijn al uitgeput en we hebben de piek nog niet meegemaakt...

De overheid had nooit moeten bezuinigen in de zorgsector! Deze mensen verdienen meer dan alleen een bedankje tijdens een debat of persconferentie! Daarom moeten deze helden die nu aan het werk blijven ook financiëel bevoordeeld worden met een extra uitkering van een maandsalaris!

Teken deze petitie om onze helden te steunen, te motiveren om vooral nu aan het werk te blijven  en zodat zij de extra inzet ook financiëel gaan terugverdienen!

Door te tekenen geef ik Nederland toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.

Je ontvangt een e-mail met een link om je ondertekening te bevestigen. Om er zeker van te zijn dat u onze e-mails ontvangt, voeg dan info@petities.com to aan uw adresboek of lijst met veilige afzenders.

We zullen deze petitie adverteren aan 3000 mensen.